14.07.2009

Valmuer og paviljong

Når jeg kom ut i dag møtte dette synet meg, to valmuer hadde sprunget ut...
noe så vakkert


Den ene var som en dusk, den andre mer åpen, men samme farge.


Nå gleder jeg meg veldig til resten åpner seg.


Har fått spørsmål om å vise paviljongen, har visst ikke gjort det så mye.
I dag har jeg hatt besøk av min far, som sitter nærmest fotografen, og to venne/nabopar fra min barndoms gate, veldig koselig.




Å se der er "vesle Gunda" også, på bildet her har hun fått glorie også. Solen lyste gjennom trærne utenfor.



Manillamøblene passer godt her inne



Og med en seng full av puter er det en perfekt sommerstue




Her ser dere gulvet som min yngste bygde i fjor. Sør er rett mot venstre vegg, så på varme dager er det deilig på ettermiddag og kveldstid da trærne bak skygger


På høyre side går gulvet lenger ut og der står en to meter lang benk og bord som for anledningen er lånt.


Nå er klokken halv ett, så jeg skal prøve å komme meg i seng.
God natt og måtte morgendagen bli strålende








4 kommentarer:

Marita sa...

Koselig i paviljongen deres. Godt å ha et sted å trekke seg tilbake. Den valmuen var bare dånelekker, aldri sett maken farge på disse.

GundaM sa...

Nydelige valmuer håper det ikke regner oppi dem;)

Og så gøy å se lille Gunda inni paviliopngen der, skjønner hun trives hos deg Laila!
Her går det ann å komme og få seg en kaffekopp eller to ja skjønner ejg;)

Kos deg videre!

Klem,

Ingun sa...

Hei du og takk for hilsen.
Ønsker meg også en paviljong, lysthus, glassveranda;-)) Din så hyggelig ut.....

Ingun sa...

Hei, jeg blandet den som var syk....beklager;-)) Godt du er frisk!!

¨HA EI FIN HELG.....