06.02.2011

Vinduskikking

Etter noen dager hvor jeg har vært syk med store smerter, er jeg sånn noenlunde i farta igjen.
Jeg er veldig glad i steiner, men når de produseres i kroppen er ikke jeg med lenger.

Nok om det, jeg skulle fotografere blomstringen i kjøkkenvindut mitt da jeg fikk se ei som nok hadde bomma med jaktmetodene sine.
Fuglebrettet som ramlet ned tidligere av tyngden av snø, står fortsatt på haugen, og der satt nabokatta Tussi midt på fuglebrettet og venta på byttet


hun skjønte nok feilen etterhvert, og la seg flat på nedsiden, men heller ikke dette virket så her har hun bestemt seg for å se seg om etter andre steder å jakte.


Og her er blomstringen i kjøkkenvinduet, tre orkideer og en amaryllis som overrasket med en ekstra stengel etter nyttår.
Ha en fortsatt fin søndag, klem Laila


Ingen kommentarer: