23.03.2011

Nå våres det fort

Nå har jeg gitt opp gardin på badet, fikk aldri noe til å stemme der, så da ble det sånn.
Så nå må jeg holde orden der også, var veldig lettvint å sette ting bak gardin kappa jeg hadde der, men, orden gjør ikke vondt.
Ser jo at Saphira og Pan bør få nye poser eller kurver til tingene sine.
Flaskene med vask- og skyllemiddel fant jeg på bruktbutikken.




Og så er lappeteppet ferdig 120 x210 ble målet, her ligger det på kanten av senga for hennes høyhet ville ikke flytte seg.



En blomst til nåler, som jeg fikk for en stund siden av Tanja med bloggen Min lille hule.
Hun lager de vakreste ting med strikkepinner og heklenål.



Nå må jeg svinge meg i valsen og få ferdig ting jeg har utsatt inne, for nå tiner det fort ute.

Ha en fin dag, klem Laila

Ingen kommentarer: