03.05.2013

"Nytt" bad



Litt maling gjør susen, men jeg må jo innrømme at jeg syntes det ble vel søtt.


I hvert fall bedre enn mørknet furu


Og når man er alene og må ordne alt selv, er det bra å ha noe feminint så man ikke glemmer hvilket kjønn man tilhører, he he.
Nå må jeg gjøre det siste på hønsehus og gård.
Om 14 dager kommer det kyllinger.

Men først skal vi til årlig sjekk og vaksinering, alle de tre  firbeinte.
 Nesten som for førti år siden når jeg var på barnekontroll, men da var det tre på to ben.

Og så er det Giwe away hos Elins anneks, kikk inn mye fint http://fraskrottilskatter.blogspot.no/

Ha en fin dag

Klem Laila
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Tanja sa...

Det ble kjempekjempekjempefint!!! ;D Litt misunnelig;P

karishytteoghjem.blogg.no sa...

Det ble kjempe fint:-) Utrolig hvor fint det blir med maling. Jeg har også et bad som venter på oppussing:-)
Kari