20.07.2008

Regn og torden, regn og torden og litt sol

Som overskriften sier, her er det mye vær om dagen. Jeg som har bodd i blokk hvor man ikke behøver tenke på tordenvær, har selvfølgelig vært uten internett og telefon i påvente av nytt modem.Ja ja man lærer vel?

Her ser dere bjella jeg kjøpte på Skogmuseet, med bjelle og elg måler den bare 16 cm. så den passer fint her.


Det gror i hagen, fortsatt ikke den store blomstringen, men det nærmer seg, og jeg satser veldig på neste år.
Hjemmelaget klatrestativ til nyinnkjøpt New Dawn, tror nok det blir et til med overgang til denne, så det blir en portal inn til hagen.

Kjøpte en lykt som går av og på av seg selv på Jysk, sånn ser det ut om natten. Er nok ikke helt fornøyd med at lyset er blått, men natten er vel litt blå, eller?
Regn eller ikke nå skal jeg ut å grave, har begynt på et to ganger fire meter bed langs veggen ved siden av trappa. Klatrerosene Lykkefund og Snow princess pluss klematisen Nelly moser er alt på plass.

Dere som har regn, kle på dere og gå en lang tur, det er bare deilig.

Ha en fin søndag.

1 kommentar:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så koselig det ser ut i hagen din, den lykten lyser flott opp, og ja, natten er nok blå den - gleder meg til vi også kan tenne lys på kvelden, er litt for lyst enda her... men det blir nok sene kvelder med masse levende lys på verandaen i år ogs...

Ha ei koselig uke...