17.08.2008

Her går det unna

Inspirert avhttp://lisbethsinlilleverden.blogspot.com/ gikk jeg løs på gangen.
Tok ut det store stygge skapet, malte bak for det var jo ikke gjort.
En enkel hvit hylle, to speilfliser og noen kurver, vips ny gang. En gammel kasse
fra Lilleborg fabrikker gjør nytte som krakk.

Det var krokene til Lisbeth som ga meg inspirasjon, som dere ser har ikke jeg sånne.
Tre butikker hadde ikke og to skulle få, så foreløpig satte jeg opp noen enkle hvite.

Så var det uteplassen, det ble gulv til paviljongen pluss litt til. Min yngste satte av en hel lørdag og kom nesten i mål,manglet tre gulvplanker.

I forkant av bildet her skal paviljongen stå. Fem kvm. på siden gir plass til to stoler og et lite bord.

I dag skal jeg reise å se på det nye barnebarnet som får det vakre navnet Elise.

Ønsker dere alle en fin søndag.

2 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
GRATULERER MED BARNEBARNET...det er jo så koselig... jeg har foresten besøk av mitt yngste nå - på 7 mnd...hærlig...
Den gangen din ble utrolig flott...

Ha ei koselig uke...

Annie - Annalunda sa...

Hej Laila!

Tack för din hälsning hos mig! Grattis till det lilla barnbarnet -så roligt!

Du frågar om grindarna - tyvärr är det inte mina men visst är de fina?!!

Kram Annie