16.01.2009

Smykker

For noen år siden var det veldig populært å "lage" glasssmykker, så også jeg.
Her er litt av det som nå henger her til ingen nytte.
Noen ble laget av leire, som også på forrige innlegg. Disse passer nok meg mer, jeg kler ikke "fine" smykker, litt røfft må det være.

Men disse "smykkene" liker jeg, nå er alle orkideene mine i gang med blomstring.
Er de ikke vakre? Åååå jeg lengter etter å begynne ute.

Denne helgen skal jeg komme meg avgårde å se Max Manus sammen med min far.
Husk å stemme på Frøken Frost hos http://moseplassen.blogspot.com/

Ha en riktig god helg alle dere som titter innom.


5 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

Jeg har smykket meg med orkideer flere ganger jeg :D De er meget egnet ettersom de holder hele kvelden uten å klappe sammen :)

Annika Christensen sa...

Jag gillar också orideer men mest längtar jag som du - ut...

Ha det gott
annika

Berit T sa...

Flotte smykker du har laget, både i fimo og glass.
Det er et artig matriale den fimoen, kan lage det utroligste av det.
Fine orkideer også. Her står flere i kopp også.

Ha en fin helg.

LillaFlisan sa...

Tack för att du ville vara med i min lilla utlottning!!

stor kram och en trevlig vecka till dig!!

Flisan

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Flotte smykker...
Men orkideene er flotte de og, å så kan en bruke de som smykker en hel kveld uten at de blir ødelagte - helt supre er de...
Å du, kua skulle jeg gjerne hatt på gulvet... tror jeg liker de best der...he,he...

Ha en super kveld og uke...