07.02.2009

Snømåking og veskesying

Sånn ser det ut ved porten min nå, og mere blir det, snøen laver ned.
Og fugleneket er fullt av fugler, bildet er tatt gjennom vinduet så det er ikke helt bra.

Denne vesken tror jeg det er et år siden jeg fikk bestilling på, men nå endelig Kristin er den ferdig.
Litt stæsj må til.

Ellers er Pan syk igjen, så nå har vetrinæren satt han på medisinsk for og antibiotika, nå skal vi finne ut hva dette er.
Akkurat i dag er han i god form (jeg også) så vi får utnytte dagen.
Skulle vært inne og lagt igjen hilsen til alle dere på lista mi, men jeg følger med på alt det fine dere legger inn.
Ha en herlig helg alle dere som har snø og dere som ikke har det.


2 kommentarer:

Bergheim sa...

Her har jeg ikke hvert før. men for en koselig blogg. håper det går bedre med pan. jeg har tre hunder.
For et par tre uker siden ble den ene syk. Etter tre dager kom det ut en gummileke. jeg har blogget om det.

Skikkelig vinterstemning i porten din. og så koselig med sånn skigard.

Ha en flitt Lørdagskveld videre.

Bergheim sa...

Huff, så mye feil det blir når man skal forte seg. Jeg mente selvfølgelig en FLOTT lørdag *ler*