27.06.2009

Fint besøk på lørdagskvelden

Var ute for å se om det var noe nytt å fotografere, som denne Hurdalsrosa som er i ferd med å brette seg ut, da det raslet i krattet..
og der kom et rådyr alene, og jeg fikk endelig knipset (enn noe dårlig) et par bilder.
Her står det å stirrer rett på meg, jeg holder pusten og det begynner å spise igjen.


Så begynner Pan, som står på trappa, og gjø, og det var det.
Vi har daglig rådyr over her, men dette var første gang jeg hadde fotoapparatet for hånd.

Rosa lupiner sprer seg raskt, så her må det tynnes allerede, men pene er de da.


Lønn som jeg tok i skogen i fjor, nesten uten rot, har kommet seg veldig.


Ha en fortsatt fin helg



1 kommentar:

Lene fra Lillehammer sa...

Hei på deg Laila og så koselig at du tok deg en tur innom bloggen min. Håper jeg "ser" mer til deg der inne for det er jo så koselig å få besøk vet du.
Selv må jeg si du har en kjempekoselig blogg og det ser også ut til at du har et koselig hus og en koselig hage.
Ønsker deg en strålende søndag!