29.09.2009

Så kom frosten...

...en uke før forrige høst. Vet ikke hvor kaldt det har vært, men nå på morgenen kl 10.00 er det bare 3+, og fuglebadet var nesten bunnfrosset.


Bladene til pyntegresskarene har bare kolapset.
Gresskarene ble det ikke noe ut av i år heller, kan noen fortelle meg hvordan man får til disse, mine råtner før de er ferdige.
Hadde jo tenkt å ha en stor kurv med disse til pynt på trappa, men nei da


Nå henger det meste i mine bed, men jammen syntes jeg dette er vakkert også


Både bordplate og plen er dekket av rim


Men sola skinner og det ser ut til å bli en strålende dag, oppe i rognebærtreet her er det full fest,
fuglene koser seg her.




Nå skal jeg ut å rydde, så dere får ha en strålende dag


1 kommentar:

Black Feathers sa...

Så fine bilder du har tatt. Ja nå banker høsten på døren det er helt sikkert. Så synd med gresskarene dine, våre er det ingenting igjen av, sneglene har spist opp alt. Kjempe kjedelig for de to små gartnerne.

Ha en fin dag ;)