04.12.2009

Duk og gamle brikker

En gammel nøytral duk og masse små heklebrikker, har nå ventet lenge på å bli noe som kan brukes....


Og mens vi venter gjør husfruen en masse andre ting ( det meste kan ikke vises, snart jul ikke sant)
Nytt kjøkkenhåndkle fikk påstrøket monogram, sikkert ikke holdbart i vask, men jeg kjøpte to så dette skal henge på ovnsdøra.


Og så... forrige kvelden slo lynet ned og det ble duk, jeg syntes den ble fin, og jeg blir så glad hver gang noe som bare ligger der kommer i bruk.
Noen av brikkene har jeg kjøpt av Villmarkstausa.
Husk og kommentere i forrige innlegg og bli med på trekningen søndag.
En riktig god helg ønskes dere.


2 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej Laila!
Ja Dennis är en Affenpinsher, det är min mammas hund och han är så fin!
Kul att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!
Ha en koselig andra Advent!
klem
nina

MissMette sa...

Hei Laila
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg. Hyllen min blir som den er i første omgang, greide ikke å bestemme meg ;-) Så nydelig duken din ble, virkelig lekker!!! Elsker også monogram, har dessverre ikke noe med monogram på da… men syns det er lekkert. Ønsker meg sengesett og håndklær med monogram… kanskje en gang ;o) Ønsker deg en fortsatt fin søndag og advent. Klem fra Mette