07.05.2010

Helg og godvær?

Jeg ble så fornøyd med "Mia"puten, min så jeg har vært å kjøpt mer garn. Tenk så fint det blir når/hvis jeg får kjøpt meg Ektorpsofa.

Var å kjøpte to lakner og noen meter med hekleblonde, og vips så var det tre sommerlige kapper til kjøkkenvinduene.



En liten kosepute som har ligget på vent en stund ble også ferdig.


Nå får vi håpet godværet virkelig kommer så vi kan begynne på ordentlig.
Jeg har gravd ut og lagt leca til å bygge drivhuset på.
Men denne helgen er det marken på Kongsvinger, så jeg skal dit i kveld og i morgen kveld å gå natteravn. Da begynner vi sju og går til langt på natt, så det er vel begrenset hva man får gjort her.
Ha en riktig god helg.

1 kommentar:

Berit T sa...

Flott pute du har heklet, og de nye kappene til kjøkkenet var fine.
Smart å gjøre det på den måten, billig blir det også.

Uff ser du har hatt snø igjen, og i dag har det faktisk kommet noen snø og haglebyger her også. Håer på varmere vær nå, det har helst vært kaldt og en del vind, men i morgon er det lovet vindstille, merkelig fenomen.

Lykke til med drivhusbygging. Her er vi snart ferdig med vår, et gammelt som er flyttet hjemmefra og inn på hytta. Skal bli veldig kjekt å få plantet i det, så på onsdag skal vi til byen å handle inn forskjellig.

Ha en fin uke videre.