25.06.2010

Og så går det andre veien

Ja så er vi halvveis i året, men heldigvis har vi den beste sommeren igjen.
Drivhuset er ferdig, mangler bare noen heller på gulvet og en stengemekanisme på døra. Må få lov å si at jeg er veldig fornøyd og stolt av dette.



En titt gjennom vinduet...


.....og en titt under duken på jordbærkassa, masse kart


En søster til har kommet og lener seg mot storesøster, en fantastisk vakker blåfarge.


En riktig god helg, og midtsommerhelg til dere svenske bloggvenner.


5 kommentarer:

Berit T sa...

Ja dette kan du være stolt av, utrolig fint ble det. Og ser stolen og bordet er kommet på plass. Koselig å sitte i den stuen alltid godt og varmt, og så er det så trivelig å se på alt som vokser og gror. Min mann og jeg kappes om å sitte i den ene stolen hos oss, og må visst finne en til. Han elsker dette drivhuset, og det er en lyst.
Nydelige blomster, blå valmuer er så fint, men har ikke valmuer i det hele, og det får bli til meste års posjekt å drive frem av før selv.
Kos deg videre med resten av jobben, og ha en fin helg.

GundaM sa...

long time no see...men du for et koselig drivhus da, dette er ikke masseproduksjon vel..? kjempesøtt;)

her regner det i bøtter og spann og om et halvår er det vel snø i bøtter og kar;)

hei og hopp, ha en vakker helg der nede Laila!

krepsemor sa...

Åh så koselig drivhuset ditt ble. Her kan du sitte og nyte sommerkveldene! Vi får bare håpe vi kan sitte litt ute også =) Her er det kaldt og surt, 10,3 grader for øyeblikket....
Ønsker deg en fin helg!

Anne (Moseplassen) sa...

Du og du så fint drivhuset ditt har blitt! Alltid artig å se slike hjemmesnekra drivhus, de blir ofte mye finere enn de kjøpte, og dette var gørrlekkert rett og slett!

Nå har jeg omsider fått lagt deg til på hagebloggerlisten, kjekt at du vil være med :)

Unknown sa...

Takk for tips og inspirasjon. Det er så fint med gamle vinder, hvor sprosessene går gjennom. Det gir liksom en helt egen sjarm. Nå er samboer i full gang med tegninger og tanker, og jeg håper han skjønner hvordan jeg vil ha det... Men jeg har vist han innelgget ditt, og håper:) Ha en god helg:)
Klem