16.10.2010

Oppgradering

Her ser dere enden på skjulet mitt, hvor jeg har gressklipper, ryddesag, sykkel og sparker.
Ikke veldig vakkert, så endelig fikk jeg kjøpt materialer og snekret sammen en ny dør. Men den var jo umulig å få festet i det som var.


Så på med hengeren og ned etter mere materialer, ned med gammelt panel
her står døren og venter


på med nytt panel og forsterkning til å feste hengsler, et strøk rødmaling (akkurat ferdig) så nå må det stå og tørke før døren kommer på.
Innerst i dette rommet er det dør inn til en toseters utedo som jeg har tenkt å fikse opp, med kongebilder og diverse.


En tanke om rødt, jeg er ikke glad i rødt men jeg har rødt hus og skjul, rød bil, rød sykkel, rød spark og rød gressklipper, ja ja er vel greit og holde seg til en farge.



Jeg har også gravd ut jord fra drivhuset, fylt på subbus og lagt heller. Her skal det bli store kar å plante i til neste år, tror det blir rensligere og lettere enn å plante i bakken.
Ja, dette er noe av det jeg har gjort denne uken.


Ha en riktig god helg

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Tråkigt att du varit sjuk och med din pappa. Förstår att man inte¨hinner blogga då precis.
Men vilket litet fint hus...
Lycka till i tävlingen och tack för det fina orden ang min sida i Haven
Kram
annika

Mia sa...

Hei Laila, først så vil jeg kondolere med din far. Så trist at han har blitt borte. Jeg husker jo at vi snakket om han i sommer da du var hos meg.

Så må jeg bare fortelle deg at jeg har vært på dine trakter for noen uker (eller kanskje er det allerede en måned) siden. Vi hilste på mannen til veterinæren din, selv om ikke det var den egentlige grunnen til turen. Men trur du jeg husket hvor du egentlig bor (selv om jeg lurte litt på om jeg så huset ditt fra veien... kan man se det derfra?) Turen til dine kanter be brått bestemt, og vi måtte hjem igjen til en bestemt tid samme kveld, så jeg fikk dessverre ikke mulighet til å banke på døren din. Men hvem vet, kanskje det kan by seg en anledning siden en gang...

Så vil jeg bare takke for din koselige hilsen hos meg i forbindelse med "jubileet" mitt. Dine gode ord satte jeg veldig pris på, bare så du vet det :)