10.06.2011

Litt fra hagen

Her er mine Blue Parrot, ikke akkurat blå men vakre er de da, helt lik i fargen som Purple prince som står bortenfor.



Et lite tre i bedet skaper litt høyde, dette er en Salix som etterhvert kan formes som en ball som svever over det andre i bedet.
Foran står valmuesøster som blir større for hvert år, gleder meg til den vakre klare blåfargen.

Små fenrikshjerter vokser innimellom.
Og på portstolpene henger disse stemødrene, som jeg alltid syntes ser ut som et kor.
Har litt problemer med og få på plass de bildene jeg vil, får prøve igjen senere.

Ønsker dere en strålende pinsehelg, klem Laila

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Laila:)
Satt og smilte litt av koret ditt jeg nå. Min minste niese synes at stemorsblomster ser ut som sure bestemødre. Hehehe..
Flotte hagebilder hos deg. Kunne bare været bli litt bedre nå så kanskje jeg fikk planta litt også.
Håper du får en fin pinsehelg.
Klem fra meg!

Kari sa...

Så nydelig hage du har. Fin blogg også. Jeg legger meg til som følger, så finner jeg deg igjen :)

polkadotpeticoat sa...

Your flowers looks so lovely.....