07.07.2011

I never promised you a rose garden ...


....det var teksten på en sang for over førti år siden, nei nei, så får man lage seg en selv da.
Over her er "Lykkefund" som ble skamklipt i fjor, og kviterte med å ikke blomstre, i år kommer det noen nederst, Jeg har notert meg at jeg ikke skal røre den så får vi se neste år



Disse bildene er tatt for et par dager siden, og disse Austinrosene har nå brettet seg helt ut, så vakre
Her er "The Fairy" som jeg har tre av, morsomme fargeklatter

En av de nye clematisene "Proteus" nydelig store rosablå

Har selvfølgelig sprukket for lenge siden når jeg sa jeg ikke skulle kjøpe mere planter i år, to "Peace" og en "Stockholm" har funnet veien hit, så nå er det 24 roser i hagen. Bilder kommer i neste innlegg.

Nå må jeg i seng skal tidlig avgårde å gi blod i morgen.
Ha en fin helg, jeg skal prøve å komme meg ut på Finnskogen og se spillet om innvandrerne, og alt som skjer der i helgen, klem Laila

Ingen kommentarer: