26.09.2011

Kan man lese for mange interiørblader?

Eller blogger.
Lykter får man vel aldri nok av? Urnen i bakgrunnen har jeg for mange år siden limt og surret på tynn hyssing/tau, den var lys blå og hvit. Her i huset har den stått nærmest gjemt, i går fant jeg en sprayboks med hvitmaling og hadde på, den ble ikke helt hvit men mye bedre. Vasen har tykkere tau og mørk lakkbeis. Har en vase til som nok skal få en omgang med maling

Veldig dårlig bilde, men speilen med gullramme har fått en omgang med aluminium benga lakk.
Lykten på peisen er den til høyre på bildet under her. Går i litt prøving nå, er jo snart julemarked, men jeg merker at det blir laget mest ting jeg vil ha selv, he he.

Og så grunnen for overskriften, plukka med noen pinner på en tur. Lampene (det er to) har fått benga lakk og nye skjermer, men jeg syntes de så så tamme ut.

Jaja, de er lette å fjerne. Grunnen til at dere bare får små glimt fra stua er at skapene ennå ikke har kommet, siste beskjed er sist i oktober, og så driver jeg å syr nytt trekk til sofaen.
Når alt er på plass skal dere få se, men en ting er sikkert, jeg trives mer og mer med den grå fargen.

Ha en fin kveld, symaskinen venter, klem Laila

1 kommentar:

Anonym sa...

God morgen!
Så kreativ du er om dagen da. Lampa med greinene likte jeg spesielt godt:) Så er det jo helt utrolig at det kan ta så lang tid for å få ting hjem som en har bestilt. Gud bedre! Hvor skal du på julemarked? Det er jo så kos! Sikker på at alt du lager blir superfint!
Håper du har en fin uke Laila:)
PS: krysser alt jeg kan jeg også for at vi har en liten tass til jul:)
PPS: Sy nytt sofatrekk er søren meg ikke dårlig. Tror ikke jeg hadde begynt på et sånt stort prosjekt. Flinka!