23.10.2011

Hyggelig besøk og pakke i posten

Denne uken har jeg hatt koselig besøk, av en venninne fra den gangen jeg bodde på Bardufoss på 60-tallet. Det som er ganske fantastisk er at vi bor ca. 20 minutter fra hverandre.
Hun hadde med disse nydelige og kjempesmarte blomstene, fire småflasker med litt forskjellige rosa blomster og rosa sløyfe. Det smarte er att 10 kr. går til kampen mot brystkreft.

Pakke med hjerte jeg vant hos Glassveranda kom også, og det har fått plass på soveromsdøren, der passet det perfekt.


Denne hadde også min venninne med, og jeg har ikke hjerte til å sette den ut for den er så fin.

Ha en fin søndag og gi så det svir, klem Laila

3 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

so pretty and I loved your previous post also....just beautiful!

Unknown sa...

Så vackert! De är verkligen fina både inne och ute.
Kram!

Black Feathers sa...

Heisann du, og tusen takk for koselig kommentar hos meg selv om det er lenge siden jeg har blogget. Jeg satte stor pris på det ;)

Flotte blomster og kort ;)

Ha en strålende fin helg ;)