02.12.2011

Tunika

Tunikaen min har vært ferdig en stund, men det er vanskelig å fotografere seg selv og vanskelig å fotografere inne, så da får man benytte godværet ute. Strikket i alpakka og big fabel, mønsteret fant jeg på Drops.no

Så tynne og lealause ben har ikke jeg, men dere ser sånn omtrent hvordan det blir, og så høye støvler da.
Er også snart (forhåpentlig) ferdig med mariusgenser til min eldste, svære greier, den er i sort og grått. Den får dere se når den er ferdig ( der la jeg press på meg selv).

I dag er det sol og godt vær, så jeg skal gå å se om jeg finner juletre og sette opp ute.

Ha en fin dag, klem Laila

2 kommentarer:

Tanja sa...

Tunikaen din ble kjempefin, Laila!:) Nå kan du ta den på og gå på vift;)

Annika Christensen sa...

Den kommer du att bli fin i.
Ha en skön helg
Annika