14.04.2012

Hagemessa

Her skulle det jo vært mange bilder fra hagemessa, men fotoapparatet var ikke med, og jeg skulle ikke egentlig dit men rakk en snartur allikevel


Hilste på Anne som står for hageblogger standen og to koselige damer til, fra bloggene  Mosters Hage og Hagavegen, begge finner dere nå link til på høyresiden her.
Traff også Elisabeth med bloggen Elisabeths skriblerier, og fikk da kjøpt med noen duftpelargonier.

Nå skal jeg en tur ut å se om spirene jeg har satt ut i drivhuset har overlevd kuldegradene som var i natt,
uhu skummelt.
Kjempefint vær i dag så jeg skal prøve og få pusset ned noen gamle malte utemøbler og malt på nytt.

Ha en fin helg, klem Laila
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Kunne ønske jeg fikk med meg at det var hagemesse før det var for sent jeg:) Så koselig å treffe andre bloggere. Og litt skummelt også;)
Håper du har en fin kveld Laila.
Klem fra meg:)