09.07.2008

Sommergjest 2




Aleksander på ti og et halvt år kom for å være noen dager før sørlandsferien.

Første dag var ufyselig våt, så da reiste vi en tur til Elverum og gikk på Skogmuseet.
Der fikk jeg kjøpt en fin bjelle som jeg har satt opp ute, jeg har ikke ringeklokke.
Den får dere se senere.

I kveldingen var det oppholdsvær, så da prøvde vi fisken, vi ble oppspist av knott og rømte hjem uten fisk.

Neste dag var været fint så vi prøvde igjen, vi fikk en fin tur men ikke fisk.
Koselig når barnebarna kommer en og en, blir liksom mer kjent med hver enkelt.

Velkommen-skiltet har svigerdatteren laget, sommerfuglen er mitt tilskudd.
Ha en riktig god natt.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så idyllisk sted du bor på, vakre omgivelser. Og ikke minst så herlig å ha barnebarnbesøk. Også får jeg jo bare si "skitt fiske" videre ;)