13.03.2011

Finnskogutstilling og soverom

Ja da jeg var på Finnskogutstillingen i går, i flere timer gikk jeg og en venninne rundt og slukte synet av malerier, foto, klær, smykker og masse forskjellig brukskunst. Kari var der med sine ting, blandt annet hjerter maken til de hun lodder ut på bloggen sin (kjempefine). Hun har bursdag i dag : Gratulerer med dagen Kari. Til slutt spiste vi middag på Finnskogen Kro og motell (Tanken), nydlige elgkarbonader.
Og hvor er så bildene, ja si det, fotoapparatet lå igjen hjemme. Sorry, og det var jo så vakkert og idyllisk med strålende sol.

Noen bilder fra mitt lille (2,40 x 2,70) soverom i stedet.
Det begynner å ligne ferdig nå, mangler et par lister og litt maling og en lampe på nattbordet. Skyvedør har jeg laget av døren som går inn til badet, det er den jeg bruker (mangler håndtak)

Enda en dør, den går inn til stua og har bokhylle på stuesiden.
Linselusa er på plass.


Vinduet som jeg skal bytte ut med en terrassedør, og ha en lufteterrasse utenfor, her er det kveldssol så det skal nok være plass til å sitte der også. Et siste glass vin før man stuper i køya?

På krakken som jeg har strippet for brodert sete, og malt hvit, ligger diverse hagebøker, blader og andre bøker som jeg stadig tar igjen.
Ha en fin søndag, klem Laila



1 kommentar:

Heidi sa...

I love that scrubbed door..beautiful!