11.05.2011

Min aller første tulipan

Dette er min aller første selvgrodde tulipan, er den ikke vakker?

Her står den blandt sine og venter på selskap




Her er det kommet fler og på det ene bildet ser dere de rosa, i forkant av de hvite kommer det blå tulipaner, det blir spennende.


Og så er det hvite og blå perleblomster.


Trykk på bildet så blir det større.





Måtte en tur på gartneriet i dag, og da ble det litt ekstra jobb. Var jo ikke ferdig med steinhaugen som skulle huse steinbedsplanter, men på mystisk vis (he he), hadde jeg med meg åtte stykker hjem. Så noen steiner litt subbus og jord så fikk jeg da plassert de nye plantene.


Dette er like før et hjørne av hagen, og jeg tror dette skal få fortsette helt inn i hjørnet og litt til.








Fikk tilkjørt fire kubikk med jord i går kveld, så det ble litt jordtrilling i dag, godt å få fylt på litt her og der. Og noe nytt blir det sikkert også kjenner jeg damen rett.




Ha en fin kveld, klem Laila







Ingen kommentarer: