02.06.2011

Blomsterfrøken og kommunikasjonsproblemer

Saphira har alltid vært rene Ferdinand når det gjelder blomster, sitter og lukter på de lenge, lukker øynene og koser seg.
At hun da er oppe på bordet, bryr hun seg ikke om i det hele tatt.
Jeg sitter nå å lager innlegg med den nye PC'en, må lære alt på nytt, det værste er at alle mailkontaktene mine er borte.
Har også ny mobiltelefon og jeg trodde at når man lagrer kontakter i kortet følger de med, men nei da, men disse har jeg jo og kan legge inn (102 navn og nr). puuh.
Spennende ting skjer i Grue hele helgen, kunst og kultur fra Pushwagner til Tjurajenter.
16 utstillingssteder er åpent fra kl. 12.00 til kl. 18.00 fra i dag til og med søndag.
Ha en fin helg, klem Laila

Nå har jeg hatt det samme problemet som mange andre, fant løsningen hos Furulunden.


Ingen kommentarer: