26.03.2012

Hagen akkurat nå

I går fikk jeg vasket og ryddet i drivhuset, så om et par dager skal jeg bære ut spirene som tar litt plass her inne.


De første snøklokkene har presset seg gjennom et vissent blad


Så trist ser det ut i hagen, litt snø ligger ennå, og vått er det men nå går det fort.
På bildet under ser dere en lavendel på vei opp gjennom snøen og bak den mange tulipanspirer 
 


På tross av flere hauger som den over her, kommer rhododendronene (12 stk) med mange knopper.
de små har dannet seg etter rådyrattak, så det blir spennende å se om det blir noe ut av de. 


I dag er det innearbeid med vinduer, gardiner og bytting av puter i sofa og slagbenk.
Sengetøy er skiftet, så min snart 20 år gamle vaskemaskin får kjørt seg i dag.

Og mitt eldste barnebarn Thomas er 22 år i dag, gratulerer med dagen.

Ha en fin dag, klem Laila 
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du hva? Her har peonene begynt å komme opp allerede! Det er nesten så man blir litt skremt.
Gratulerer forresten med dagen til barnebarnet:)
Håper du har det fint Laila.
Klem fra meg!