02.05.2013

Sommerkjøkken



I dag har jeg fått opp sommergardiner på kjøkkenet,
Jeg har bare kapper på to av vinduene, men mot veien syntes jeg det er greit og kunne trekke for.
Gardinene har jeg sydd av laken og påsatt blonde.


Litt lysere og lettere tepper og puter i slagbenken 


Og badeskapene er ferdigmalt, skal bare montere på dørene og ordne litt så skal dere få se.

Skal på strikkecafe på Flisa i dag, og der skal det vises fram litt nytt. Spennende.

Ha en fortsatt fin dag, klem Laila
Posted by Picasa

3 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Pretty lace details....Heidi

Ingun sa...

Så koselig kjøkken du har. Lyst og lekkert. Likte godt putene dine;-))

Anonym sa...

Full fres hos deg om dagen. Så fint det ble på kjøkkenet ditt :)
Prøver å skjerpe meg med blogging om dagen. Har vært lenge borte.
Husker ikke akkurat nå om du allerede er med, men jegbhar give away på gang hos Elins anneks. Bli med da vel :)
Klem fra meg :)