07.04.2011

Det som gjemmes i snø....

Nå går det fort unna med snøen her, men fysj og fysj så mye ..... som kommer fram. Ting man ikke har sett på noen måneder dukker opp igjen, lykten på kjelken her har jeg lett etter grønnsakskassene begynner å titte fram, og i enden på den ene står kurver med frø som jeg sådde når snøen kom, det blir spennende å se om det går bra

Og her er foringsplassen til fuglene, det blir litt å ta tak i



Som dere ser er det bra med snø fortsatt, grantoppen midt på bildet kom deisende mens jeg tok bildet, den har stått i en kurv, det båser kraftig i dag.



Ha en fin kveld, klem Laila

4 kommentarer:

krepsemor sa...

Så fint å finne igjen ting under snøen! Her er det visst mest rot som dukker opp =) Flott gammel kjelke!
Fint med vind, for da forvinner snøen mye fortere!
Ha en fin ukeslutt!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Herlig med snøen som smelter og blir borte!
Og spennende å se hva den skjuler...ennå ei stund før vi finner ut det her.
Flott kjelke:)

Anonym sa...

Det blir mye å ta tak i ute i hagen etterhvert ja..
Men det skal da bli deilig også!
Hekleblonden din er kjempefin Laila!
Har så vidt begynt på en selv, men det spørs om min også ikke blir så lang som jeg har tenkt meg ;)
klem fra Laila

Ramme Alvor sa...

hei!
fant en referanse på nett til et bilde av å bygge drivhus av gamle vinduer. Det virket som lenken kom fra din blogg. har dere gjort det og har dere evt. gode erfaringer fra det?

Klem!