28.04.2013

Soverom og hage


Har jo helt glemt å vise soverommet etter at det ble ferdig, ikke veldig forandret for veggene har fått et strøk av samme farge.
Saphira regjerer her på dagtid.



Denne lampen har blitt flyttet rundt og aldri funnet sin plass, nå håper jeg den vil trives her.


Dette er jo den store forandringen, hvitmalt gulv, veldig fornøyd med det.

Nå om dagen er det jo litt å gjøre ute, ved skal kløyves og trilles inn, dette er bur nr. 2 og 3 og ennå et skal inn. Syntes det er greit å ta det nå før hagearbeidet starter for fullt.


Men jeg har jo gjort litt, ryddet i grønsaksbedene....


og da tittet rabarbraen fram


Badet er fullt av omplantede spirer og noe nysådd.
Står vanligvis ikke sånn, men det ble så kaldt i går kveld at jeg tok det inn fra drivhuset
 (som ikke har varme) der har jeg også vasket og ryddet.


Ønsker dere en riktig fin uke
Klem Laila
Posted by Picasa

1 kommentar:

Ingun sa...

Så fint det ble på soverommet. Gulvene var lekre. Ønsker meg;-))
Ha flotte dager i hagen din...
Klem Ingun