26.05.2009

Tirsdag og tannlegetime

Dere som har fulgt med en stund kjenner kanskje igjen klatrestativet til New Dawn og Romanze.
Har flyttet, bygd på og gjort om litt, dette blir med tid og stunder en liten hule i den siste kveldssolen.
Klatrehotensia og Rosa Helenae Hybrida og New Dawn, skal forhåpentligvis lage tette vegger rundt her. Og når gjerde kommer opp i bakgrunnen, tror jeg dette blir en fin plass.
(Jeg tror naboene her lurer på om jeg er riktig skrudd sammen, men skrudd er nok riktig)
Endelig har Pan fått sommersveis, men tror dere han gidder å posere, kikk på bildet fra 17. mai, halve gutten er borte.
Minste lille nabojente (som egentlig begynner å bli stor) kom med disse nydlige jordbærblomstene og en liten fiol. Det er koselig det. Tusen takk minste M.


Nå skal jeg virke litt og så ta en tur til tannlegen, normalt er det en grei ting, men nå tror jeg det er noe med en tann. Usjh æææ huuu. Men hva skulle vi gjort uten tannleger?
Ha en fin uke alle sammen.

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Lykke til hos tannlegen!!

Suger til meg inspirasjon for klatrestativer... Kanskje du kan ta bilde etterhvert også, når plantene blir større? Det blir sikkert utrolig vakkert!

Annika Christensen sa...

Det där kommer att bli jättebra gömställe .
Ha det gott
Annika