13.05.2009

Vår i hagen og snart 17. mai.

Nydelig rose som jeg fikk av gode venner som kom på besøk.


Det gror sakte men sikkert, denne riddersporen er foreløpig den ivrigste, men villrosa
(den eneste planta som var her) kommer seg fint og har fått selskap av noen til, erteblomster
og en kyss meg over gjerde har fått plass her også.





Her er litt i gult, den under husker jeg ikke navnet på.




Materialer til gjerde ligger og venter på arbeidskraft.




Dette månelandskapet skal bli en liten sitteplass, siste kveldssola er her. To iriser i forgrunnen her og en klatrehortensia lengst bort. Her skal bli en liten dam, peoner, valmuer og ja vi får se.

Litt steinlegging på en skyggeplass, det er tungt og tar tid å gå med trillebår og lete stein men har da begynt. Litt kryptimian blir bra her vel?
Utenfor gjerdet står store tuer med stauder som jeg har fått av en nabo som har ryddet , kjekt med gode naboer.

Litt humor på veggen i paviljongen, men det er delvis sant da.





Ønsker dere alle en kjempefin 17. mai helg.
Klem fra meg.
























Ingen kommentarer: