03.09.2009

Award og utfordring

Fra Villmarkstausa http://villmarkstausa.blogspot.com/ har jeg fått denne awarden og utfordring om å si ti ting om meg selv.


1. Glad i natur til alle årstider.
2. Jeg er sta
3. Liker utfordringer
4. Liker å bake
5. Elsker å få besøk
6. Glad i dyr, særlig mine egne
7. Veldig glad for at jeg fortsatt har en far
8. Er uføretrygdet
9.Veldig opptatt av barn og unge
10. Elsker huset og hagen min og det å bo her

Sender denne videre til dere som har lyst til å ta utfordringen.
Og awarden til dere som jeg har link til.

Ha en god natt.

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Heisann Laila. Jeg har en liten overraskelse til deg ;) Du har vunnet trøstepremien på bloggen min. Gratulerer. Hvis du sender meg adressen din på mail, så kommer det snart pakke i posten ;)

Ha en flott fredag ;)