31.08.2009

Søndag, sol og grilling

Søndagen kom med godvær, solsikkene lyste om kapp med solen.



Et fangstnett er hengt opp av en sulten liten krabat.



Høyt henger de og sure er de, men jammen tror jeg at jeg skal prøve rognebærgele i år.


På sparket ble det bestemt grilling, og to av tre sønner med familie hadde anledning.
Min far var også med, og det ble en koselig dag, med litt forskjellig mat ( man tar hva man har)
godt å få ryddet litt i fryseren. Og poteter tok jeg rett fra jorda.
Desserten ble blåbærpai med vaniljekrem. Flaskene på bordet inneholder rabarbrasaft.
Eldstemann ( 40 år sist i september passer grillen)

Yngste (36 på onsdag) og eldste sønnen spiller badmington, lille Elise sitter på armen men vil helst ned å gå, for hun har akkurat begynt å ta noen skritt. Nora og Cecilie i bakgrunnen.
Koselig med en dag med familien, men desverre alt for sjelden.
Ha en fin dag.




4 kommentarer:

Ingun sa...

Hyggelig med familie;-))
Ha ei fin uke

Anne på Moseplassen sa...

flott edderkoppnett! Vakkert :)
Rognebærgele snakket jeg og mannen om i går, har aldri smakt det, men det høres jo svært friskt og godt ut da :)

Ingun sa...

Utfordring og award til deg;-)

Black Feathers sa...

Det så koselig ut. Grilling i go været. Morsomt at du bare kunne ta poteter ut av jorden ;) Det er hva men kaller ferske.

Koselig at du vil være med på feriingen min ;)

Ha en flott dag ;)