01.11.2009

Jentekveld og litt til

På fredag hadde jeg fem venninner på besøk, og etter at alle hadde gått og jeg hadde ryddet og vasket, gjett hva jeg kom på?? Jeg hadde ikke hatt fram fotoapparatet, er det mulig. Ja ja, selskapet var hyggelig og mat og drikke smakte. Jeg serverte gulasjsuppe med hjemmebakt franskt bondebrød og vin, sterk kaffe i mormors mokkakopper, lune bananer med brunt sukker, ingefær, nøtter og krem.

Over her ser dere noen små kort som jeg kjøpte? hm, ja man får jo ikke gjort alt heller.
Jeg skrev noen visdomsord og limte inn i kortene, og la ved hver kuvert.
Blomster og telysholder med engel fikk jeg av disse herlige jentene.
De små engletelysene har jeg kjøpt selv. Fatet med lys var pynt på bordet.
Har laget noen kranser av tyttebærlyng (hermet etter Tine igjen)
Noen brødkurver og andre oppbevaringsposer ble sydd når PCen var på rep.
Hjørneskapet her har min yngste sønn laget på sløyden for over tyve år siden, det har vært mørkt til nå, skal lage litt slitte felter så det ser godt brukt ut.


Pyntehåndkleet med høner og haner fant jeg på Grueutstillingen, måtte jo ha det må skjønne.
Messingstaken skal få sinkspray (tror jeg), den og koppen og eggeglasset kommer fra bruktbutikken
her.
Kos dere i novemberkvelden.

2 kommentarer:

GundaM sa...

For et nydelig skap den sønnen din lagde! Og tenk at det ble blogget, det hadde han vel ikke visst for 20 år siden ;) HIhi

ha en vakker uke der ute Laila ;)

Klem fra emg

Mia sa...

Slikt skjer med meg også ofte... at jeg glemmer å ta fram kamera og å forevige øyeblikkene mens en hyggelig selskap pågår. Menyen hørtes ihvertfal superdeilig ut. Så jeg er sikker på at alle hadde en utmerket aften, selv om den ikke ble foreviget med bilder, altså...

Men bildene i det forrige innegget ditt, de er bare sååå nydelige! Godt du fikk foreviget de!

Tusen takk for dine alltid så hyggelige hilsener i bloggen min. De setter jeg umåtelig pris på.