27.11.2009

Messingstake og adventslys

Nå er messingstaken hvitlakkert, og har fått lys med pynt. Ble i grunnen veldig fornøyd med denne, så nå kikker jeg meg rundt etter andre ting som kan få en dusj med hvitmaling.

Her er litt Gundainspirasjon http://gundam-gundam.blogspot.com/ som henger på skjulveggen, piggtråden er egentlig helt rusten, men det kan jo ingen se?

Og her er adventslysene for i år, figurer fra nille har fått et grovt tau, så det ikke blir for søtt.
Har en liten bambi et eller annet sted som jeg tror skal få stå på brettet, men jeg må finne den først.



Følg med på mandag da blir bloggen min 2 år, tror nok jeg finner på noe da.
Ha en god første advent.

2 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Gud så fina och orginella saker du skapat!

Jättefina!

Trevlig advent och jättegrattis på två årsdagen.

Klem

Flisan

GundaM sa...

Neimen du da, så artig å se en rusten krans noe annet sted enn hjemme hos meg. HIhi, nå ble jeg jaggu meg glad og komer til å sovne med et smil om munnen ;)

GUndaklem