27.10.2010

Lykkelig av å handle?

Ja, jeg har hørt noen har sagt det....
og sjekk her, kl 16.00 ringte jeg på annonse på Finn.no, og før kl. 18.00 sto den på kjøkkenet mitt.
Så nå skjønner jeg at det går an å bli lykkelig av å handle, jippiiiiiii.
Dette huset har jo nærmest skreket etter slagbenk, og nå hadde det seg sånn at noen like nedenfor her jeg bor skulle selge en, han tilogmed kom med den, fantastisk snilt.
Tusen takk, og Hege (jeg vet du ser) ble det ikke fint?

Nå er den bare midlertidig stylet, men jeg syntes det ble ganske bra så vi får se hva som blir endelig resultat.
Ha en koselig kveld, klem Laila

3 kommentarer:

Randi sa...

Vilket underbart fynd. Ibland har man verkligen tur. Jag kan gott förstå att du är lycklig nu. Det ser så varmt och inbjudande ut...
Kram Randi

Elisabeth sa...

Åee..så vakker . Jeg fant også min slagbenk på Finn, er kjempefornøyd med den .
Kjempegøy når man finner noe så fint til salgs på bruktmarkedet.

Anonym sa...

Så heldig du var Laila!!
Brukte litt lenger tid på jakten på en slagbenk jeg kan du si...
Selvfølgelig blir man lykkelig når man får gjort sånne flotte kjøp!!
Du har jo virkelig gjort det fint også! Kjempekoselig ble det!
Grubler på forskjellige puter jeg kan fylle opp min med om dagen jeg da...
Ha en fin dag!
klem Laila