30.10.2010

Mammas kjekke gutter

I dag trakk jeg vinnerloddet, de to yngste kom og gjorde kort prosess med vedlasset som har stått her en stund.
Denne hengeren var nesten fylt så høyt som lemmene.

Det gule til høyre på bildet her er vedkløyver som mor hadde kjøpt inn,og som var så sein til å arbeide at de tok øksa fatt i steden.
Men den blir praktisk å ha for meg når jeg skal ta litt om gangen.
Yngstemann triller og stabler.


Kaffepause på stående fot.



Godt jobba, tusen hjertlig barna mine, det var en stor lettelse for meg.
Fortsatt god helg til dere som titter inn her.

1 kommentar:

Ingun sa...

Hei og god morgen. Har du flytt klokka. Ble litt tidlig morgen på meg i dag. Er det ikke flott med gutter;-) Godt du fikk hjelp.Hyggelig er det også...Den slagbenken under var flott- Er på jakt etter, men finner ikke.
God søndag!
Klem