19.12.2010

Winter wonder land

En buktt roser til min svigerdatter Lena som fyller 40 år i dag, Gratulerer.

Grunnen til at jeg ikke kom avgårde i bursdag var vær og føre, jeg har måkt gårdsplassen tre ganger i dag og ennå snør det.


Kjelken med ved og lykt er snødd helt ned


Men koselig er det jo, når mørket faller på og lyktene er tent, en stjerne på hver side av trappa


Og en lykt på hver side av porten



Og så har jeg lyst til å vise dere noe jeg fant når jeg ryddet en dag, denne tegningen som jeg
tegnet en gang i begynnelsen av 2007. Jeg fant dette huset og kjøpt det i september 2007, og flyttet inn i november.
Bortsett fra den enormt store værhanen på taket er det ganske likt, har til og med skrevet opp masse planter jeg ville ha




Noen tror jo sterkt på denne måten å oppnå ting på, og jeg lurer på om jeg begynner å tro også.
Ha en riktig fin kveld, klem Laila




Ingen kommentarer: