09.09.2011

"Paraboldam"

Her går det i prøving, først prøvde jeg å legge parabolen oppå steinene, det ble for høyt.
Som det er nå ble det mye bedre.
Nå har jeg gravd et dypt hull midt under, så vannet kan renne ut når jeg trekker opp proppen. (har satt i sluk med propp som til badekar).

Skal ha små stein oppi også, og kanskje en liten pumpe, vet jo ikke om dette vil funke men må jo prøve. Orket ikke mer i kveld, så jeg får fortsette i morgen, må jo ha plass til noen planter her også.

Ha en riktig god helg, klem Laila

3 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Is this going to be a pond , sorry the translation?

Anonym sa...

Guri så utrolig smart! Har aldri tenkt på at jeg kan bruke den gamle parabolen til en dam. Dette må jeg vise Tommy:) Gleder meg til å se de ferdige bildene Laila.
Håper du har en fin helg.
Klem fra meg!

Anonym sa...

Hadde to parabol som e skulle kaste, så tenkte e om det var noe de kunne brukes til. Jaggu fant e din ide om å bruke den til "dam" hehe, god ide Laila.