14.09.2011

Tunika, og mer på gang

Tunikaen til Cecilie er ferdig, igjen, har nå strikket en til for den første var for liten.
Har fått litt hjelp til mønsteret av Tanja med bloggen "Min lille hule" hun er en mesterstrikker.
Jeg er ingen mønsterstrikker, det tar laaang tid, og da hadde vel jenta vokst to størrelser igjen.

Det fjerde bortbestilte håndkle er snart ferdig, så da er det å ta fatt på haugen med garn som jeg kjøpte i går. Litt garn til tovede tøfler, og det lys lilla har jeg ikke bestemt skjebnen til ennå men det kommer.
Dette er kjekke sokker/tøfler, fine å putte i lomma og ta med når man skal til noen med kaldt gulv, f.eks. til meg, eller til gjester. Skulle vist de på. men disse er liten str. og for små til meg, ser omtrent ut som en ballerinasko.

Nå skal jeg reise å kjøpe portåpner, og hvis det ikke begynner å regne skal jeg male ferdig garasjen så er den ferdig.

Ha en fin dag, klem Laila

Ingen kommentarer: