11.08.2013

"Nytt" inngangsparti høner og blomstring



Litt av paviljonggulvet er nå på plass foran inngangen, ble veldig fornøyd med dette.
Nå blir jeg ikke enig med meg selv og jeg skal ha stein eller tre rundt?


På trappa står nå en clematis "Prince Charles", som mine gamle venninner hadde med i går.


Den store steinhella som lå foran trappa ble flyttet av en sterk nabo, og ligger nå innenfor porten.


Blomstring på skjulveggen


Når mor kommer inn for å ta bilde, blir vi litt skeptiske.


Solsikke


Litt bortenfor denne "Pink Fantasy" skal "Prince Charles" få plass.


Mine første georginer, nydelig farge og jeg håper jeg klarer og få de tl å overleve vinteren.

I dag skal jeg i bursdag til Cecilie som ble fjortis i går.

Ønsker dere en fortsatt fin søndag

Klem Laila
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Fine bilder :-)