02.08.2013

Overblikk



Når jeg sitter i paviljongen på grillplassen ser jeg det meste av hagen


...og jordet som nå er fullt av tromsøpalmer, hvite og svakt rødlilla.
Egentlig ganske vakkert


Etter å ha gravd opp bedet bak tujaen her, og fjernet noe strågreier jeg plantet en gang og som nå hadde tatt over det meste av bedet...


...så ble det en stund med te, knekkebrød og eple, og selvfølgelig litt strikking.


Etter det ble det fjerning av heller, den store inntil trappa må jeg ha hjelp til.
Når jeg flyttet paviljonggulvet, som nå er terrasse ble det igjen en bit gulv som skal deles i to. 


Den ene delen skal legges foran trappa her, og den andre skal foran skjulet, som nå har et noe risikabelt trappetrinn.


Astilbene blomstrer vakkert.

Ønsker dere en riktig god helg

Klem Laila
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: