07.08.2010

Begivenhetsrik uke

Stua mi ble brått fornyet, og det ble ingen Ektorp, men en Ekornes som ble avertert på Finn.no.
Kjempebillig og nesten ny.
Skinnmonsteret og den mørke seksjonen, er ute og jeg ser lysere tider i møte, he he.
Bokhylledøra fikk to hyller til og alle bøkene fikk plass, den med skarpt blikk ser at alle hyllene ikke er malt, det kommer det kommer.
Skapet fikk jeg kjøpt av en dame her i nærheten, så nå syntes jeg det begynner å ligne den stua jeg vil ha.

Hurra hurra og snufs snufs trist, min far fikk langtidsplass på sykehjemmet på onsdag.
Min mellomste sønn var her på torsdag og vasket taket mitt rent for mose, vindskier og sørvegg ble også tatt, maling har jeg kjøpt så.........


Litt fra hagen, rhododendronen som jeg hadde i potte tidligere er plantet og kommer seg fint, en av de rosa/hvite liljene ble oransj, busker og kratt som er plantet langs gjerdet mot veien har vokst kjempemasse i år. Den hvite ballen nederst til høyre er løk.
Var å hentet et hengerlass med jord i går og fikk fylt på det nye bedet, jeg må nok bestille et billass for dette monner ikke, skal jo ha andre steder også.
I morgen skal jeg i bursdag til Cecilie som blir elleve år.
Ha en riktig god helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du var med sofa kjøpet!
Har selv et sort skinnmonster i stua som jeg prøver å få ut av huset ;)
Stua di ser veldig koselig ut. Fin bokhylle og skapet var jo kjempeflott :)
klem Laila

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :O)

Så flott at din far har fått langtidsplass :O) Det gir en litt ro i sjelen......

Sofaen din er kjempefin - for et kupp!! Falt veldig for bokhyllen din også :O) elsker bokhyller!!

Ønsker deg en rikitg god helg :O)

klem fra Yvonne