03.08.2010

To innlegg på en dag

I en haug som jeg ryddet i dag, fant jeg denne boken, brun og stygg med register fra a til å i A4 format.
Litt lakenstoff, et bilde på lerretpapir med teksten:, Planter fra a til å i min hage, og Man finner ikke lykken man skaper den.
Så vips ble det en suveren hagebok hvor jeg kan sette inn bilder, navn og litt annet om plantene
Jeg har jo en liten bok fra før, men den ser jeg blir for liten, og så praktisk med alfabetet da.



En kollasj med noe av det som er vakkert i dag, og så har jeg kjøpt meg nye støvler i dag, jeg syntes de var så sommerlige å fine og så var det halv pris.



Nederst til venstre her er det noe rart, lange stilker med klaser av noe som ser ut som løk??
Kan noe fortelle meg hva det er, mener å ha sett at det er noe som heter luftløk, men er det det?
Og kan man bruke det til noe?

Ha en fin kveld

2 kommentarer:

Elzie sa...

Ja, jag skulle behöva en sån bok jag också. Med både bild på växten OCH namn, hihi.
Hoppas du har en fortsatt bra dag.
Kram Elzie

Anonym sa...

God ide med en slik bok, foreløpig samler jeg alt i en eske.
Nydelige bilder du viser fra din flotte hage. Støvlene var lekre.
Ønsker deg en fin helg :o)