26.05.2011

Luftebalkong og senestrekk/krampe

Så er døra rammet inn utenpå, og jeg har lagt leca, bjelker og gulvplank i dag, Plankene er ikke skrudd fast og kappet i riktig lengde ennå, for nå orker jeg ikke mer i dag.
Men jeg har sittet her og tatt en kaffekopp, og innviet for å si det sånn.


Er det noen som vet hva senestrekk/krampe kommer av?. Jeg er så ille plaget at jeg kan ikke gjøre visse bevegelser.
De krampene jeg får bak i lårene og i hendene er værst, hvis det går an å si det.
Jeg tar tre kalsium magnesium tabletter med D vitamin før jeg legger meg, og jeg spiser aprikoser, som noen sier hjelper men nei da.
Så hvis noen har løsningen, hadde jeg blitt kjempeglad.

Klem Laila

1 kommentar:

Mariann sa...

Syns du er dyktig og har fått gjort mye. Dette blir jo riktig flott.
Jeg er også i perioder plaget med kramper i beina og da tar jeg Magnesiumtabletter en stund. Kjøper de jeg får fatt i med sterkest konsentrasjon og tar 1-2 om kvelden. De jeg har nå er på 300 mg, så to tabletter tilsvarer 600 mg. Dette hjelper meg.