02.05.2011

Nytt i hagen

Først: alle bildene er lånt fra nettet.

I dag har jeg plantet litt nytt, prydeple som forhåpentlig skal pynte opp, og ikke bli rådyrmat.




To forskjellige syrinbusker, den under her er en fjellsyrin som blir bare 1,5 m




Tre clematis, Proteus





Maria Cornelia



og Mandshurica




Hvis alt blir så fint som på bildene blir jeg glad.

Jeg har også gravd opp masse høstasters, som var fine første året, men som de sprer seg er det blitt rene ugresset.


Og bilen har fått sommerdekk på. ( Det snødde 4. mai i fjor)


Nå tror jeg at jeg må finne loppekassa, man blir trøtt av og jobbe i frisk luft.


Klem Laila











3 kommentarer:

Elzie sa...

Vilka fina blommor du planterat. Hoppas också de ska växa sig stora och fina så att vi får se bilder på dom framöver.
Här är det så kallt så jag är rädd att allt som är i trädgården fryser på nätterna. Inte alls kul!
Jag kommer tillbaka, måste bara ta lite ledigt från bloggen. Just nu känns den mer som ett krav att leverera inlägg och jag känner inte för det, men snart är jag nog tillbaka igen. Kan inte låta bli, haha.
Önskar dig en skön fortsättning på dagen.
Kram Elzie

Berit T sa...

Så mye flott, og det er mange gleder nå fremover da alt springer ut og viser seg i sin fineste stas.

Skal jeg få frø av deg, så kjekt, og spennende.

Min mail er beritelise@live.no så kan vi snakkes der.

Klem fra meg.

Linda sa...

Fint det blir!
Vilken sorts prydnadsäppelträd är det du köpt?
Mvh/Linda