05.08.2009

Se nå tittar lilla solen fram igjen.....

I regnværet som har vært nå har jeg produsert noen par med ladder, har hatt en venninne på besøk noen dager som begynte, og jeg har fortsatt. Stuegulvet mitt er noe kaldt, så nå skal ingen fryse på bena til vinteren.



Her er en hel flokk rosa valmuer, fargen er nok ikke helt riktig for jeg har da ikke et så gildt hus


Og her er potterosen som jeg har vist før, nå står den i full blomst, den er ikke rosa eller hvit, men den er da vakker som en rødmende sol.



Som overskriften sier, nå er det oppholdsvær og sol, så nå blir det utearbeid. Driver og anlegger mere bed, skal vise det senere.
Nå må dere ha en fin dag.





3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så flink du er, godt å ha slike til beina når kulda kommer. Nydelige valmuer også, jeg er jo så glad i akkurat slike blomster ;)

Ingun sa...

Hei

Sokkene så gode ut de;-))

Annika Christensen sa...

Älskar vallmo de är så roliga att fota. Kul att du ser våra reportage.
I nr 14 kommer min trädgård. Då får du se nästan hela trädgården.
ha det gott
Annika