29.04.2010

Der solen aldri skinner...

Ja.... det er akkurat her, og en liten "isbre" ligger igjen, og det er egentlig bra for under har jeg en jobb å gjøre. Og ettersom jeg har vært håndtlanger for snekkeren som nå er ferdig med taket, er det mange jobber som står i kø.



Stemorsblomstene er på plass i kassene under kjøkkenvinduene, og det er det eneste her, det er for tidlig.
Under her ser dere thujaene som skulle være en begynnelse på en "vegg" ved grillplassen, rådyrene har kost seg godt her, men jeg satser på at de kommer seg?


Liljene jeg kjøpte på hagemessa på Lillestrøm kommer seg, og nå lurer jeg fælt på hvor jeg skal sette de.
De bør kanskje stå et sted hvor vannet ikke ligger lenge om våren.


Nå har jeg tenkt å bruke noen dager på å rydde å rake og fylle på kompost, sette opp paviljongen, male ferdig og montere espalierene, planlegge nytt i hagen.
Å ja, dette vet dere jo alt om.
Ha en fin dag.

3 kommentarer:

GundaM sa...

Snøflekker vet ejg alt om, hater de på denne tida av året!

Du har nok å henge fingrene i skjønner jeg, det er jo flott ;)

Kyss ikke den padda forresten, vent på froken!

Klem fra meg

GundaM sa...

FROSKEN skulle det være ja ;) HIhi, travel sjø ;) Pizzaen er ferdig i ovnen og sultne unger henger over emg!!!

Annika Christensen sa...

Nu har du allt framför dig!!
Här går det alldeles för fort!
Ha en skön söndag
Annika