06.04.2010

Vel overstått påske

Dette bildet syntes dere nok å ha sett før?
Litt forskjell er det, tulipanene fikk jeg av en sønn med familie som var her på lørdag, lysene er brent halvt ned og godisen er nesten borte.
Men på bordet ligger noen hekleruter, som jeg begynte på etter å ha sett det triste at Mia med Mias Landliv slutter å blogge. Dette var en av de første bloggene jeg var og kikket på, lenge før jeg selv begynte, en blogg som har gitt mye inspirasjon og glede.
En spesiell hilsen til Mia hvis du er inne å kikker.



Nå er tegning og videre planlegging av hage det som blir prioritert her, men det er ikke lett når man vil ha ALT, og etter at Claus Dalby har kommet med sin blogg er det blitt enda verre.
Men det begrenser seg jo selv når sonen er til nød fra 4, men fra 5 og opp.
Ha en fin uke.

1 kommentar:

Mia sa...

Takk, snille Laila, for dette søte innlegget! Jeg blir helt rørt, jeg... Heklelappene dine ser kjempefine ut, og jeg gleder meg til å se puten ferdig. Det er jo så moro å hekle, at jeg er (igjen) igang med et hekleteppe, med bomullsgarn denne gangen. BIlder kommer nok etterhvert hos meg (må få heklet litt mer først, slik at jeg har noe å vise...)