10.04.2010

Hagemesse 2010

I dag har jeg vært på hagemesse, og gjett om det var mye fristende oi oi oi.
Her er en liten kollasj av noe av det vi så.
Det første bildet her var noen gode og runde høner som jeg gjerne skulle tatt med hjem.
Bildet til høyre øverst, standen til mitt lokale hagesenter, Bo Grønt på Kirkenær, som i år åpner med utvidet og nyoppussede lokaler.

Til venstre her sitter min venninne i en aldeles herlig paviljong. To halvdeler går i skinne og kan danne en bakvegg sånn som på bildet, eller den kan lukkes. I midten en stor bue med sitteplasser på hver side og til høyre en nydelig liten huske fra Landstil.
Og her er standen til Norsk Pelargoniumforening, hvor jeg hadde håpet å treffe Elisabeth med
bloggen Elisabeths skriblerier. Men men Elisabeth jeg var der.


Og over her ser dere en utrolig hjelpsom og blid dame som jeg handler med her på hjemmebane.
Litt handling ble det, I Gros Hage fant jeg Claus Dalbys Havedrømme I og II, pakketilbud, tro på jeg ble glad.




Ni liljeløker for kr. 100.-. Hvite og rosa, i løsvekt så hvem som er hvem vet jeg ikke.





Tre flotte lavendelplanter ble også med hjem og får bli en helgehilsen til dere som stikker innom.





Ingen kommentarer: