22.07.2010

Å miste en venn

Når du venter å få besøk av en venn og får beskjed om at han er død, da sitter du igjen med mange tanker og minner.
Thor -Erling var min samboers fetter, og de var like gamle, født -48.
Etter at min Egil døde i -93, har vi holdt kontakten hele tiden etterpå, mimret om turer som vi var med han til Einunna i Folldal, som var hans eldorado i mange mange år. Vi hadde mye morro og mange fine stunder.
Selv om vi ikke treftes så ofte vil savnet bli stort, jeg trøster meg med at nå er disse fetterne sammen og har det bra der de er.


Vet ikke om dette var rette stedet, men jeg måtte bare sette ord på det.

Ha en fin dag og ring en venn du ikke har hørt fra på en stund.

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Viktig det der..
Ta vare på kvarandre medan vi har kvarandre..
Kondulere, alltid vondt å miste nokon som har betydd noko for ein..

Ingun sa...

Uff så trist da....
Man må visst ta vare på øyeblikket i vår alder..
Tenker på deg.....